reklama

Úryvky spoza mojho srdca

... kráčam si šmiklavým snehom a myšlienkami fajčím davidoffku ako vtedy keď bolo veĺa strikov a dal zahrať -no woman no cry- a mal pohľad hada a otázky kdesi medzi nohami -bóže zuza,milujem ťa a nechcem ťa a neviem a nefajči a čo tu vlastne robíš?- a ja som sa len chcela natesnať medzi to jeho áno a začiatočné nie a fajčiť (utlmiť zívajúcu myseľ a srdce) lebo vtedy viem,že je už vo mne zle ako aj dnes má národky a ja zapíjam svoju samotu ,ktorú som si vybrala a ktorú občas chcem tak sviatočne opiť (sviatočne polutovať)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

...

najhoršie je vstávať s pocitom,že si opať dýchal v mojom sne

hľadel mi do očí a miloval..

zazvoní budík a ja neviem a bojím sa či tu ešte si

či spíš vedľa mňa..

otvorím oči a nie si tu ani len voňa

len moj sen vo mne

len moje hlasné ticho

...

obťažkaná ilúzia cigaretového ukľudnenia

veľa dymu v pľúcach

v srdci tma a horko

odmietam tie posledné kúsky za ktorími som kedysi utekala

išla som si zlámať nohy a túžbu

a dnes je to také prázdne

také zbytočné

musela som prísť až sem aby som pochopila

aká som bola hlúpa a marnivá

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

a ako jediné čo na tom celé malo zmysel sa už zmyslom nikdy nestane

ušiel mi vlak a mne ostal lístok v ruke za ktorý som dala posledné drobné

už nezachytím tu voňu jari čo fúkala spoza okna na naše telá v objatí

už nenavrátim tu chvílu kedy si ma miloval,veril mi a dúfal..

nezaslúžim si ani kúsok

ani tvoj pohľad

ani slová

ani len to tvoje -možno-(na ktoré som sa vždy hnevala)

už mi nechýbaš tak ako kedysi

lebo viem,že už aj to chýbanie je príliš pre mňa čo si možem dovoliť pocitiť..

...

táto zima je dlhá a dusná

neviem ako sa z nej vyhrabem

striasa ma do kostí

v srdci zas prázdno ako v regaly výrobkov po zlacnení

SkryťVypnúť reklamu
reklama

vstávanie do príliš skorého dňa bez pohľadu spoza dverí

bez tepla ktoré si nechával na tvojej polovičke postele

a bez tvojho -ľúbim ťa- v tescu v uličke kde som sa cítila zmetene a nerozhodne

(no woman no cry)

Zuzana Hlatka

Zuzana Hlatka

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

otvaram a zaroven zatvaram sa svetu..lebo velkym umenim je vediet rozoznat kedy je cas ist... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu