reklama

Horiet vyhorenou...

V melodii bez mena

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

som ta opat raz chcela najst.

Len si s tebou posantit.

Previezt cez zakutia duse a srdce zapasovat do zadnej sedacky aby nemalo velke naroky.

V levandulovej voni,ktora mi vzdy tak napovie

ma citas medzi pohladmi,ktorymi sa ti otvaram a zaroven zatvaram.

.Zo strachu.

Pripadam si ako dievcatko so zapalkami a ty skusas opat zapalit tie vyhorene.

.Vraj vsetko alebo nic.

Niekto mi tu chodi po rozume a strasne bucha vsetkymi dverami.

Ja viem,ze mi chce len pripomenut aby som nezabudla,ze ho uz nelubim.

Zuzana Hlatka

Zuzana Hlatka

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

otvaram a zaroven zatvaram sa svetu..lebo velkym umenim je vediet rozoznat kedy je cas ist... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu